2008年4月7日星期一

陳百強
陳百強1958年9月7日1993年10月25日)係1980年代香港好紅嘅廣東歌手作曲人演員。佢1993年死前,昏迷不醒17個月。

陳百強 冒起
陳百強未入行已經畀人知道有潛質。1977年參加【山葉電子琴大賽】得冠軍,同一年,佢作首《Rocky Road》奪得【香港流行歌曲創作比賽】季軍。之後代加入百代唱片公司,1979年推出佢第一張唱片《First Love》,裏面一曲《眼淚為妳流》令佢一炮而紅。1980年陳百強做埋戲,就憑《突破》同《喝采》兩套片,再加埋兩套戲主題曲,令到佢好受年青人歡迎。1980年代初達到高峰。之後改簽華納唱片公司,推出了不少作品,有唔少係鄭國江作詞。早期作品就有《等》,《幾分鐘的約會》,《偏偏喜歡你》,《今宵多珍重》等等。呢個時間嘅陳百強,可以同當時譚詠倫張國榮比。1985年佢又簽DMI,一間百代同潘迪生合股公司,之後佢有出咗幾張好掂嘅唱片。去到1980年代尾,佢又返返去華納。

沒有留言: