2008年2月7日星期四


係一個粵語粗口字,讀作nan2。哩個字係假借字(俗寫係「門」字入面加個「能」(𨶙),發音為len2),「撚」字原意係指捏取、揉搓、撥弄之類嘅動作。
而粗口「撚」字意思係:
大家男兒一條撚(大家男性都係一條陽具。)
玩撚完!(一切都完嘞、冇嘞,或者失敗咗;係取材自打機嘅「遊戲完咗」,Game Over
你頭先拍我膊頭做乜撚嘢呀我屌你老母(哩句係摘自巴士阿叔事件片段裡面嘅語錄。可以感受到個語氣係幾咁重。)

作名詞用,「陽具」嘅意思,量詞係「條」或者「碌」。例子:
語氣助詞,本身冇意思,用作加強語氣。例子:
助詞,用法同「」、「」及「」字相同。可以作為顛倒句子嘅意思。例子將會喺下面嘅《文法》裡頭介紹。 撚 常見嘅單獨字句應用

含撚—用口含住陽具,係一個動作;但係用嚟侮辱人哋嘅多,包括埋同性。例如:叫你搬少少嘢都嗌重,唉你含撚啦!(要注意,因為語帶侮辱,千奇唔好同老婆或者女朋友講:「老婆/打令,幫我含撚~」,咁樣講帶有好重嘅覺得人低賤嘅語氣,係好唔尊重對方嘅表達。)
撚樣—好似陽具咁嘅樣。用嚟鬧人,尤其係指男性。
懵撚—傻更更成日撞板嘅人。意思比較粗俗,又係鬧人用。
把撚—用手扶住陽具。多數形容一件事冇意思,或者係冇成功率。例句:佢整壞你部腦,你鬧我把撚呀?(係佢整壞你部電腦,你鬧我做咩呀?)
唔撚化—思想守舊古板,唔開化。

沒有留言: